5 Ocak 2009 Pazartesi

Âşk & ÂŞK


Ey Aşığın halini anlarız diyen kişi!!! Bir zamanlar sen de aşıkmışsın öyle mi?

Hangi aşktan bahsediyorsun? Zahiri aşkların gücü çok zayıf. Her şey kavuşana kadar.Hasret çabuk bitiyor.Aşk ta onunla gidiyor. Bir çoğu sevdiğine kavuşamamanın üzüntüsünden depresyona girip intihara kalkışıyor, kimisi de akla gelmedik çılgınlıklar yapıyor. Sonra kavuşuyorlar birbirlerine, alcak vercek kalmıyor.Gün geçtikçe birbirlerini çekemez hale gelip ,zaman zaman da şiddetli geçimsizliklere düşerek çareyi boşanmakta buluyorlar.

Ne oldu aşkımıza? Hiç mi geçmişin hatırı yoktu? Hani uğruna öldüğümüz sevgili? Ne oldu şimdi? Cildi, derisi mi buruştu? Parlaklığı mı söndü? Aşk bu mu?

Aşk,ruhsaldır. Bir çıkar ilişkisi, kendini beğenmişlik meselesi değildir. Bir kere sevdiysen sevgilinin hatırını say,vefalı ol. Sevgine sadakat gösterki ben sana ilahi aşktan söz edeyim.Zahiri aşka sadık kalmazsan, Hakk'ın aşkına nasıl sadık olacaksın? Öyle vefasız âşıksan; âşkın adını lekeleme. Haydi, aklıselim, kalbiselim ol; bir zamanlar uğrunda ölmeyi göze aldığın insanın gönlünü al.Geçmişin o hasret dolu günlerini temiz hislerle an. İyi geçinmeyi öğren ki, BEN SANA GERÇEK ÂŞKTAN SÖZ EDEYİM!!

Faruk Dilaver/Gönül Bahçesi

3 yorum:

Adsız dedi ki...

murathan mungan'ın yalnız operasından bir kac kesit geldi aklıma...bana asktan bahsediyorlar sana asktan bahsediyorlara gelicek cumleler vardı:) ee bize gercek aski anlat madem ayalımm...ki ben bu dediklerini anlayıp yasadım ve farklı gormuyorum :)semsiyeye selamlar :)

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

anladım :) ben yazmadim sadece naklettim bana sorma diyorsun :) bende senin yasadigin gibi yasadim desen yine ikna olcaktim pesini bırakmam anlatana kadar